Service & Onderhoud

Onderhoud is Behoud! luidt een gezegde. Het geldt zeker voor de installaties in uw woning. Als het gaat om verwarming en warm water is dat iedereen bekend. Hoewel vaak gezien als vervelende kostenpost is regelmatig onderhoud van apparatuur en installaties absoluut geen luxe.

Verenigingen van huiseigenaren en ook het Nutsbedrijf en de Consumentenbond adviseren een regelmatige inspectie van gastoestellen. Ook al zijn alle gastoestellen Giveg-gekeurd en goed beveiligd, met terugkerend onderhoud voorkomt u niet alleen onaangename verrassingen maar verhoogt u ook de bedrijfszekerheid en het rendement. Met een onderhoudsabonnement op maat hoeft u dat zelf niet bij te houden. En er zitten meer voordelen aan een abonnement. Informeer vrijblijvend.

Bij ventilatiesystemen en daken en goten bestaat het onderhoud vaak alleen maar uit reparaties, die pas verricht worden wanneer het ‘eigenlijk’ al te laat is. Een jaarlijkse inspectie valt echter goed te combineren met het onderhoud van de verwarming.

Wij hebben voor gastoestellen 1 soort contract wat loopt per kalenderjaar.

Het onderhoudscontract wordt vooruit betaald en staat los van de datum van uitvoer onderhoud. Het onderhoud is slechts een onderdeel van het gehele contract. Indien u in januari een storing heeft wilt u immers wel de voordelen van het abonnement terwijl het onderhoud pas later gepland is.

Wat zit er inbegrepen in het onderhoudscontract?

  • een jaarlijkse onderhoudsbeurt
  • voorrij- en administratiekosten voor servicebezoeken
  • er wordt pas iets in rekening gebracht vanaf het moment dat een onderdeel daadwerkelijk vervangen wordt.
  • Op het moment dat het onderdeel de ketel in gaat, betaalt u het normale arbeidstarief voor montage (ook al is het Kerst) plus het onderdeel.

Wilt u meer informatie of een onderhoudsabonnement aanvragen?

Vul dan het formulier in en druk op verzenden.
Na ontvangst van uw gegevens sturen wij u informatie toe over een onderhoudscontract.

Graag de volgende velden correct invullen:

  • Aantal toestellen
  • Soort Toestel (bv cv-solo, cv-combi, geiser, etc.)
  • Merk, exact type en bouwjaar (staat op typeplaatje)

De algemene voorwaarden voor onderhoudscontracten vindt u hier.

    Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen en verwerkt*

    24-uurs service

    Zelfs de beste toestellen en installaties vertonen wel eens kuren. Dan is het goed om te weten dat wij ook een eigen 24-uurs service-dienst hebben voor onze vaste klanten.

    Heeft u een onderhoudscontract en heeft u een storing dan kunt u altijd bellen op het vaste nummer en krijgt u buiten kantooruren vanzelf het telefoonnummer van de dienstdoende monteur die u kunt bellen.

    Periodiek onderhoud

    Voor het periodiek onderhoud van verwarmingstoestellen bestaat de mogelijkheid tot het afsluiten van een onderhoudscontract. De kosten van een dergelijk contract hangen samen met het type en het aantal toestellen dat u daarin onder wilt brengen. Mocht ondanks preventief onderhoud een toestel dienst weigeren, dan kunt u er ook tijdens het weekend of op feestdagen zeker van zijn dat een van onze monteurs bij aan de deur komt.

    Wij plegen onderhoud aan vrijwel alle merken, en van de meest gangbare toestellen die wij in onderhoud hebben houden we de belangrijkste onderdelen op voorraad. U betaalt met een onderhoudsabonnement geen transportkosten, en er worden ook buiten de normale werktijden doordeweekse tarieven berekend!